Obchodné podmienky »
DIČ : 1026057626
IČO: 44372931


Nakupovanie tovaru na tejto internetovej stránke môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel :

I. Objednávka :

1. Spotrebiteľ objednáva výrobky u predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.sashe.sk písomnou formou - objednávka cez e-shop, poštou.
Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväzná je v súlade so zákonom č.108/2000 z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2. V prípade objednávky produktu zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa má predajca právo na zálohovú platbu, ktorá predstavuje 50 % z ceny produktu.

3. Pri objednávke spotrebiteľ uvedie meno, priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe ( s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru ).

4. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom.
Najneskôr do 48 hodín sa predávajúci skontaktuje so spotrebiteľom. Overí objednávku, spôsob dodania a oznámi možnú dodaciu dobu. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.

5. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku.

II. Dodacia lehota :

1. Termín dodávky bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.

III. Cena, platobné podmienky a doprava :

1. Cena tovaru je stanovená cenníkom predávajúceho. Uvedené ceny môžu podliehať zmenám, v závislosti od použitého materiálu. Platná cena bude vždy uvedená pri tovare a bude aj oznámená pri overovaní objednávky.

2. Spotrebiteľ uhrádza platbu za tovar + poštovné prevodom/vkladom na účet predávajúceho alebo cez dobierku.

3. Pri odovzdávaní tovaru dobierkou platí spotrebiteľ cenu za tovar + poštovné.

4. Spôsob dopravy si volí spotrebiteľ sám cez formulár objednávky v e-shope
a) cez Slovenskú poštu
b) kuriérom ( zasielateľskou službou )

5. Výška nákladov za dopravu bude vždy uvedená vo formulári objednávky v e-shope.

IV. Preberanie tovaru :

1. Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky so zasielateľskou službou spísať zápis o škode na zásielke.

3. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom uhradením ceny dohodnutej na diaľku, NENADOBÚDA však autorské práva.

V. Vrátenie tovaru :

1. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní vrátiť tovar predávajúcemu. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

2. Tovar sa nevracia na dobierku.

3. Kupujúci nemôže vrátiť tovar, ak ide o produkt zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa.

VI. Záver :

1. Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

2. Tieto všeobecné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom.

3. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku prostredníctvom internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

DIČ : 1026057626
IČO: 44372931
Mgr. Mária Nemčovičová
Horné Obdokovce 447
PSČ: 956 08

Informácia o ARS (alternatívnom riešení sporov):
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na ekrazitka@gmail.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Tieto informácie boli čerpané z tohto článku:
http://www.uspesne-podnikanie.sk/povinnost-e-shopov-zverejnit-informacie-o-alternativnom-rieseni-sporov-ars